Waarom de Support Pakketten in het leven geroepen zijn

Sinds kort bied ik voor WordPress ondersteuning standaard Support Pakketten aan. Ik heb echter nooit uitgebreid informatie erover gedeeld of de reden waarom ik deze in het leven heb geroepen. Via dit blogartikel leek het me een goede manier om dit eens te communiceren naar de buitenwereld.

De drempel moet niet groter worden dan hij al is

Vaak is het toch een drempel voor mensen om met hun WordPress website om hulp te vragen. Een van de dingen die me zijn opgevallen is dat het vaak van tevoren niet duidelijk is wat het oplossen van een bepaald probleem gaat kosten. Men is vaak bang dat het een berg geld gaat kosten om bepaalde dingen op te lossen. En die fout om niet duidelijk genoeg te zijn heb ik in het verleden ook gemaakt.

Maar daar wilde ik juist een oplossing voor vinden. Dat het voor mensen duidelijk is wat ze kwijt zijn als ze naar me toe komen voor hulp. En wat ze voor dat bedrag krijgen uiteraard. Ik heb bij de Support Pakketten een korte omschrijving gezet met daarin omschreven wat er wel en niet binnen de pakketten valt. Doordat deze informatie van tevoren beschikbaar is hoop ik dat de drempel om hulp te vragen kleiner wordt voor diegene die met een probleem worstelt.

Wat houdt zo’n pakket ook alweer in?

Ik heb ervoor gekozen om het vorm te geven middels een systeem met tickets. Vooraf kunnen dan een bepaald aantal tickets gekocht worden. Dat zijn er momenteel 5, 10 of 15. Je zou het kunnen zien als een strippenkaart. Oh en bij het grootste pakket zit ook nog een halfuur Skype support inbegrepen (die kun je overigens ook los bestellen).

Ieder ticket is goed voor het oplossen van 1 probleem. Het betekent niet dat je dus maar 5x mag mailen. Nee, er is net zolang contact tot het probleem opgelost is. Daarnaast is het niet alleen bedoeld voor (grote) problemen. Als je hulp nodig hebt met bijvoorbeeld het installeren van een thema of plugin, of je bent niet zo handig met dingen als ftp, dan help ik je daar uiteraard ook graag mee.

Wil je ook eens zo’n pakket proberen?

De pakketten kunnen eenvoudig hier online aangeschaft worden via iDeal. Na de aankoop krijg je toegang tot jouw account waarin de aankopen en een overzicht van de tickets zichtbaar zijn. In diezelfde omgeving kunnen middels een formulier ook eenvoudig nieuwe tickets worden ingediend. Ik zal dan z.s.m. proberen het probleem proberen heeft op te lossen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *